Fešanda a boxer
Snímek amerického tvůrce Zacharyho Heinzerlinga je navýsost upřímným a náladovou hudbou umocněným portrétem komplikovaného vztahu svérázného japonského umělce Ušia Šinohary a jeho ženy Noriko, kterým se po čtyřiceti těžkých letech konečně pootevřely brány newyorského uměleckého světa.
Když roku 1969 přijel svérázný japonský umělec Ušio Šinohara do New Yorku, doufal, že brzy budou jeho objekty z kartonu a obrazy vytvářené boxováním barvy na obří plátna ozdobou nejprestižnějších galerií. Namísto uměleckého uznání však vstoupila do jeho života velká láska v podobě mladé japonské malířky Noriko. Naprostý nezájem o svou tvorbu utápěl Ušio v alkoholu, a tak se v New Yorku usazený japonský pár s čerstvě narozeným potomkem musel životem těžce probíjet. O čtyřicet let později se brány newyorského uměleckého světa konečně pootevřely a Ušio a Noriko připravují první společnou výstavu. Americký tvůrce Zachary Heinzerling strávil se svými postavami několik let a podařilo se mu natočit velmi intimní portrét jejich komplikovaného vztahu, podpořený náladovou hudbou uznávaného skladatele Jasuakiho Šimizua a animacemi komiksových kreseb, v nichž Noriko zachycuje nejtěžší momenty jejich společného, umění zasvěceného života.