To je Martin Bonner
Martin Bonner se přestěhoval do malého města, v práci se stará o právě propuštěné vězně a ve svých téměř šedesáti letech začíná vést nový život. Neotřelá meditace nad přátelstvím a možností chytit v životě druhý dech staví na nepatetických hereckých výkonech a nenápadné, ale nápadité režii.
Martin Bonner se právě přestěhoval do malého amerického města a ve svých téměř šedesáti letech začíná vést nový život. Pochází z Austrálie, je rozvedený, má dvě dospělé děti a zrovna si našel práci v křesťanské neziskové organizaci, která pomáhá propuštěným vězňům se začleněním do společnosti. Jedním z nich je i Travis Holloway, plachý čtyřicátník, jenž si odseděl dvanáct let za vraždu a teď se jen pomalu rozkoukává ve světě bez mříží. Druhý snímek Chada Hartigana je jemným realistickým dvojportrétem vykořeněných, ale ani zdaleka ne ztracených mužů. Hartiganova civilní režie je nenápadná a zároveň velice promyšlená. Suverénní nepatetické výkony dvou hlavních herců, Paula Eenhoorna a Richmonda Arquetta, z velké části statická kamera Seana McElweeho a výrazný hudební doprovod jsou dalšími klady této neotřelé meditace nad přátelstvím a možností chytit v životě druhý dech.