Velký sešit
Fascinující a jako úder pěstí razantní adaptace kontroverzní románové prvotiny maďarské spisovatelky Agoty Kristofové o třináctiletých dvojčatech nucených strávit poslední léta druhé světové války po boku kruté babičky kdesi v pohraničí. Označení uhrančivý nebylo už dlouho tak přesné jako v případě nového filmu renomovaného filmaře a divadelníka Jánose Szásze.