Schyluje se k válečnému konfliktu a ve vesnici ležící nedaleko izraelsko-libanonské hranice se schází velká arabská rodina na svatbě nejstarší vnučky Abu Majdy. Pospolitost rodiny, dosud vždy poslouchající rozkazy patriarchy, narušuje od určité doby různorodost zájmů jednotlivých členů, zvlášť mladší sestry nevěsty, která se odmítá provdat za muže, jehož jí určili.
Na počátku jednoho z hrozících izraelsko-libanonských konfliktů se příslušníci rozvětvené arabské rodiny scházejí na svatbě nejstarší vnučky patriarchy rodu. Pohodu slavnosti nekazí jen letecké poplachy, ale také náznaky nesouladu mezi svatebčany. Pominula doba, kdy se všichni řídili míněním a rozhodováním dědečka, uznávaného jako hlava rodiny. Projevují se rozdíly mezi generací jeho dětí, dosud vážně respektujících muslimské tradice, a jejich dospělými potomky, kteří je dodržují jen formálně. Zejména u dívek se čím dál více projevuje emancipační snaha, jež u Hajar ústí v otevřenou vzpouru. Hiam Abbassová, herečka známá z řady významných filmů, dokonale zná prostředí, které zachytila ve svém filmu. Daří se jí nejen načrtnout živé portréty jednotlivých členů velké palestinské rodiny, ale dokázala také umně propojit jejich osobní příběhy. Její film navíc velice sugestivně přenáší na diváka pocity života pod ustavičnou hrozbou válečného nebezpečí. Ve filmu, uvedeném loni v rámci Benátského festivalu, režisérka zároveň i ztvárnila ženu starého patriarchy.