Kapitán Kang
Jihokorejský režisér Won Ho-yeon ve svém poeticky laděném a vizuálně propracovaném snímku o beznohém rybáři Kangovi a jednom ztraceném snu citlivě zaznamenává, v jaké míře dokáže vzájemná rodinná soudržnost čelit nepřízni osudu.
Na palubě malé rybářské lodi panuje dobrá nálada. Po rozplynutí neprostupné mlhy začíná její tříčlenná jihokorejská posádka vytahovat sítě plné ryb a stranou vzájemného popichování nezůstává ani zkušený rybář Kang. Před dvaceti lety přišel během výlovu nešťastnou náhodou o obě nohy, přesto dokáže zastat práci za dva. Bez pomoci nejbližších členů rodiny by se ale neobešel. Aby mohl podpořit otce, vzdal se jeho syn svého snu o kariéře profesionálního baseballového hráče a svůj oblíbený sport už sleduje jen v televizi. Kang si je toho dobře vědom, a tak se mu občas vrací zvláštní sen, v němž je motýlem, který si šťastně létá, kde se mu zlíbí. Každé procitnutí ho však ihned vrátí do tvrdé reality. Jihokorejský režisér Won Ho-yeon ve svém poeticky laděném snímku citlivě zaznamenává, v jaké míře dokáže vzájemná rodinná soudržnost čelit nepřízni osudu. Vizuálně propracovaný dokument a nebývale silný příběh autor skvěle umocnil působivou hudbou.