Fulmaya, děvčátko s tenkýma nohama
Ústřední postavou dokumentárního snímku Venduly Bradáčové o touze po svobodě a po smysluplné pomoci těm nejpotřebnějším je známá slovenská herečka a zpěvačka Dorota Nvotová, která již šestým rokem pomáhá sirotkům a malým dětem živořícím v ulicích nepálského Káthmándú.
Ústřední postavou dokumentárního snímku Venduly Bradáčové o touze po svobodě a po smysluplné pomoci těm nejpotřebnějším je známá slovenská herečka a zpěvačka Dorota Nvotová, která k celému filmu také zkomponovala hudbu. Před šesti lety odjela do Nepálu a svou slibně rozjetou kariéru vyměnila za možnost pomoci sirotkům a malým dětem, živořícím v ulicích Káthmándú. S novým manželem, britským inženýrem Johnym Rowettem, pomáhají především dětem v místním sirotčinci Happy Home. Zde také zavedli tradici dlouhodobých dobrovolníků, přijíždějících sem pomáhat především z Čech a Slovenska. Z přelidněné asijské metropole pak dnes už třicetiletá Dorota pravidelně jezdí do nedalekého Himálaje, kde provází klienty své cestovní kanceláře po horách. S otevřeností sobě vlastní přibližuje odlišnou mentalitu místních lidí i nejrůznější problémy, kterým musí v rámci své charitativní činnosti čelit.