Otcův dům
Uprostřed krajiny stojí zaparkované auto, jehož řidiči přináší žena ranní kávu. Kdo jsou tito lidé a proč muž očividně přespal mimo civilizaci, když to k někomu blízkému nemá daleko? Přestože zde jde o něco zásadního, čerpá tento poklidný a v dlouhých záběrech odehrávající se snímek svou sílu z absence „obyčejného" dramatu.