Moje žádná rodina
Ve velmi osobně laděném pátrání po svém biologickém otci rozkrývá rakouský tvůrce Paul-Julien Robert skutečnou podobu života v jedné z největších evropských komun v městečku Friedrichshof, jejíž členové vyznávali společné vlastnictví, volnou lásku a především značně kontroverzní způsob výchovy dětí.
V roce 1972 založil kontroverzní rakouský umělec Otto Muehl (nar. 1925) v městečku Friedrichshof komunu lidí vyznávajících společné vlastnictví, volnou lásku a osvobození se od rodinných vazeb. Jedním z hlavních cílů radikálního sociálního experimentu pak byla společná výchova dětí, které byly vedeny k rozvoji kreativity a odmítání otcovské autority. To nebylo pro řadu zde narozených dětí tak těžké, neboť díky volné lásce většina z nich ani nevěděla, kdo je jejich skutečným otcem. Tak jako v případě režiséra snímku Paula-Juliena Roberta, který v komuně strávil prvních dvanáct let života. Ve velmi osobně laděném pátrání po biologickém otci rozkrývá autor skutečnou podobu života v jedné z největších evropských komun, která měla svého času až pět stovek členů a fungovala až do zatčení Otto Muehla v roce 1991. Snímek využívá bohatý filmový archiv, který si vedli samotní členové komuny.