Čerstvý maso
Parta desperátů na útěku před zákonem se ke své smůle ukryje do domu kanibalské rodinky, kde se každý nezvaný host dříve či později promění v chutné filety. Ultimativní zábava mísí poctivou krvavou řezničinu s akcí, to vše dokoření lesbická láska a holky napasované do proklatě těsných šorťásků.
Klidné vody novozélandského předměstí rozvíří parta desperátů na útěku před zákonem. Rozhádaný gang, v němž dva nešikovné ňoumy musí umravňovat jejich svůdně drsná šéfka Gigi, se rozhodne ukrýt v jedné z vilek. Netuší však, že její majitelé nejsou úplně spořádanými občánky – rodina Cranů nezapře své maorské kořeny a jídelníček si pravidelně obohacuje čerstvými lidskými prstíčky, jatýrky i oušky. Bizarními dějovými zvraty nabitou komedii, odehrávající se v domě, kde se každý nezvaný návštěvník může v mžiku proměnit v důsledně vykostěnou pochoutku, okořenila hrstka akčních scén. Ztřeštěná řezničina se mění v čirou zábavu, v níž hrají prim důsledně ohlodané lidské končetiny, lesbická láska, holky napasované do proklatě těsných šorťásků a novozélandská herecká hvězda Temuera Morrison v roli charismatického otce kanibalské rodiny, u nás známý především jako představitel Jango Fetta z Hvězdných válek.