Milo
Udržet na uzdě potlačované emoce je někdy obtížné, zvláště v situaci, když se zhmotnily do ošklivého rektálního démona sídlícího ve vašem trávicím traktu. Bláznivá komedie s hororovým přídechem nabízí pořádnou porci fekálního humoru s několika ohlodanými údy jako přílohou.
Udržet na uzdě potlačované emoce je někdy obtížné, zvláště v situaci, když se zhmotnily v ošklivém rektálním démonovi sídlícím ve vašem trávicím traktu. Přesně to se stalo Duncanovi, věčně zakřiknutému řadovému úředníčkovi, kterého do běla rozpaluje přitroublý kolega z práce, tyranizuje manipulativní šéf a ignoruje vlastní otec, vyhořelý a věčně zhulený hipísák. Milo, jak si nezvaného nájemníka svých útrob Duncan láskyplně pojmenuje, má navíc krvelačné sklony. Každou noc se vydrápe ze zadnice svého nositele, aby lovil bezbranné oběti rekrutující se z Duncanových nepřátel. Milo se vymyká kontrole – je potřeba s ním za každou cenu najít společnou řeč, po dobrém, nebo po zlém. Bláznivá komedie s hororovým přídechem je klasickou půlnoční švandou, která si střílí z našich životů rozklížených stresem. A těm, kteří reflexi uspěchané doby neocení, jistě postačí pořádná porce fekálního humoru s několika ohlodanými údy jako přílohou.