Pandy
Vyvíjely se miliony let, aby nakonec zůstaly napospas vlastnímu osudu v bambusovém lese. Tam je našla a ujala se jich nejpřičinlivější odnož primátů – lidé. Příběh živočišného druhu, kterému se lidské pokolení plete i do nejsoukromějších oblastí života.