Okupace, 27. obraz
Chorvatský tvůrce Pavo Marinković přibližuje ve svém živě poskládaném dokumentu cestu Lordana Zafranoviće od jeho filmových počátků a studií na pražské FAMU přes celosvětový úspěch dodnes nejednoznačně přijímaného filmu Okupace ve 26 obrazech až k období uměleckých kompromisů během komunismu.