Otázky pana Lásky
Dokument Dagmar Smržové s překvapivě velkým množstvím humorných situací je dojemným, ale především velmi inspirativním portrétem třicetiletého činorodého a stále pozitivně naladěného schizofrenika Jiřího Lásky, který se představě apatických pacientů psychiatrických léčeben zásadně vymyká.