Jak popsat oblak
Dívka Liling se musí z Tchaj-peje vrátit na venkov ke své matce, která náhle oslepla. Ztráta důležitého smyslu však posílila matčinu schopnost předvídat a i Liling náhle cítí nevysvětlitelné nápory intuice. Stylisticky i tematicky ucelený film upoutá atmosférou budovanou dlouhými záběry a ambientním zvukem.
Na pomezí mezi realitou a fantazií se odehrává až meditativně rozložený příběh mladé dívky Liling, která opustila svou matku na venkově a v neony osvětlené Tchaj-peji začala působit jako DJ. Svůj život však musí přehodnotit v okamžiku, kdy její matka oslepne a přestane být schopna se sama o sebe postarat. Návrat do přímořské vesnice pro ni znamená setkání s novou zkušeností, která v těžce zachytitelných záchvěvech mimosmyslových podnětů narušuje dosud pevně ukotvená pravidla reality. Snímek velmi sebejistým a stylisticky vyzrálým způsobem rozvádí osud dívky a originálně zachycuje střet její racionální povahy s prohlubující se citlivostí vůči vnitřním podnětům. Dlouhé, kompozičně precizní záběry a téměř až ambientní hudební doprovod tvoří nezaměnitelný kolorit filmu, který stejně jako od hlavní postavy vyžaduje i od diváků odhodlání pohroužit se do atmosféry a namísto důvěry ve vyzkoušené vzorce se spolehnout na svou intuici.