Kiran
Dokument Bettiny Timmové a Alexandera Riedla, nominovaný za svou vizuální stránku na German Camera Price, přibližuje život osmiletého Kirana, který žije se svou matkou v jurtě na úpatí francouzských Pyrenejí a který přestává sdílet její alternativní založení a odklon od běžných civilizačních vymožeností.
Osmiletý Kiran žije tak, jak by si to řada jeho vrstevníků nedokázala ani představit. Se svou alternativně založenou matkou obývá jurtu na úpatí francouzských Pyrenejí, ve volném čase chodí rybařit a hřištěm je mu důvěrně známá okolní příroda. Namísto nudných hodin strávených v místní katolické škole by ale raději absolvoval běžnou školní docházku, pampeliškový salát by s chutí vyměnil za hotdog a večery by chtěl trávit u televize. Dokument Bettiny Timmové a Alexandera Riedela byl za svou vizuální stránku nominován na German Camera Price.