Září
Mlčenlivá třicátnice Anna žije v malém bytě se psem Manu, který je jí vším. Následkem bolestivé události, jež jednoho dne rozruší pečlivě střežený život daleko od lidí, se Anna upíná k rodině Sophie, šťastné manželky a matky dvou dětí. Intimně laděnou sugestivní variací na téma samoty a křehkosti lidských vztahů se do Karlových Varů po deseti letech vrací uznávaná řecká autorka filmu Těžká loučení s otcem.
Mlčenlivá třicátnice Anna žije v malém bytě se psem Manu, který je jí vším. Následkem bolestivé události, jež jednoho dne rozruší pečlivě střežený život stranou od lidí, se osiřelá žena upíná k rodině Sofie, šťastné manželky a matky dvou dětí. Annina snaha sdělit svou bolest a niterně pociťovanou samotu postupně přerůstá v druhými jen obtížně snesitelnou obsesi jedince, urputně se dožadujícího lásky a přijetí. Penny Panayotopoulou, scenáristka a režisérka, pozoruhodná kombinací mimořádné citlivosti a suverénního ovládnutí všech složek filmového jazyka, se slovům spíše vzdaluje a sází nejen na prostor mezi nimi, ale i na intenzivní pohledy. Vyhýbá se dramatickým akcentům v klasickém smyslu slova, vše podstatné se odehrává jakoby mimo obraz. Vnitřní napětí by divák nepociťoval tak intenzivně, nebýt vynikajících hereckých výkonů Kory Karvouniové a Marie Skoulaové. Intimně laděnou sugestivní variací na téma samoty a křehkosti lidských vztahů se jedna z předních řeckých režisérek do Karlových Varů vrací deset let po proslulém snímku Těžká loučení s otcem.