Já tam mám tělo
Detektivní příběh inspirovaný skutečnou událostí. V moři bylo nalezeno tělo mrtvé ženy, které vypadalo jako tělo šestnáctileté dívky. Policie však vzápětí ženu identifikovala jako Anneku Di Lorenzo, osmapadesátiletou herečku a modelku časopisu Penthouse ze 70. let. Tím ale záhady jen začínají.
Děj filmu se odehrává během jedné noci. Erna, herečka erotických filmů ze sedmdesátých let, se zjevuje v současnosti a vzápětí umírá v bazénu luxusní vily manželů Otty a Alice. Příběh vtahuje diváky do kolotoče událostí, záhad a výslechů několika podezřelých, vedených svéráznou vyšetřovatelkou Grétou. Video pracuje s jazykem televizních seriálů a detektivek, zároveň jej však podvratně narušuje formálními nepatřičnostmi, časovými nesrovnalostmi a dalšími chybami. Snímek navazuje na předchozí práce autorky, které vždy oscilují na pomezí reality a fikce, televizní zábavy a thrilleru.