Šumění
Videofilm náležící do kategorie „found footage" snímků, které variují a postprodukčně zpracovávají originální staré filmové materiály. Autor tentokrát vychází z českého detektivního filmu Vrah skrývá tvář s Rudolfem Hrušínským, natočeného v roce 1966 režisérem Petrem Schulhoffem.
Snímek sestavený ze záběrů detektivky Vrah skrývá tvář (Petr Schulhoff, 1966) – každý z nich je však postprodukčně upraven. Tentokrát major Kalaš prochází surreálnými prostory české vesnice, obklopené například olejovými pumpami nebo lesem vytvořeným z filmových svitků. Původní příběh je dekonstruován a nevyvíjí se směrem dopředu, ale dostává se až na samý svůj počátek. Film končí záběrem, v němž hlavní postavy symbolicky mizí v černé „krabici", odkazující k prvnímu filmovému studiu na světě, vyrobenému v Edisonových laboratořích v roce 1892 a nesoucímu příznačnou přezdívku Černá Máry.