Povídání o umění
Povídání o umění s Rudolfem Hrušínským. Snímek zajímavým způsobem využívá možností modifikace časové linearity, práce s narativními strukturami verbálního projevu anebo se slovním popisem vizuálních jevů. Někdy dialog zcela mizí a zůstává jen němá vizuální stopa s osobitou atmosférou.
Divácky vděčný „rozhovor", který překračuje hranice času i generací a zabývá se důležitými otázkami pozice umění a umělce v okolním světě a společnosti. Může být rozhlas, ono zdánlivě zastaralé médium, vhodnou cestou, jak otevřít ony zvláštně zformované hranice mezi uměním a okolní realitou? Je tento tak veřejný a přitom i intimní rozhovor po rádiových vlnách cestou, kudy umění může šířit své myšlenky? V režisérově tvorbě nalezneme celé spektrum dalších tvůrčích záměrů realizovaných často ve spolupráci s dalšími umělci, jako je třeba Tomáš Moravec.