Strach
Krátký snímek vyhlášeného reklamního režiséra i autora některých karlovarských znělek se inspiruje nedávným skutečným případem, kdy mladík svedl svou vážnou nehodu na napadení skupinkou Romů. Než se však věci ukázaly v pravém světle, nebylo již možné rozjetý tok událostí zastavit.