Oceňovaný francouzský tvůrce Jean-Gabriel Périot, který se specializuje na originálně pojaté krátké dokumenty, vyzpovídal osm nedobrovolných obyvatel věznice v Orléans. Ti se na kameru svěřují se svými sny a nočními můrami a umožňují nám naplno se ponořit do psychiky poznamenané životem za mřížemi.
Oceňovaný francouzský tvůrce Jean-Gabriel Périot, který se specializuje na originálně pojaté krátké dokumenty, vyzpovídal osm nedobrovolných obyvatel věznice v Orléans. Ti se v precizně vystavěných frontálních záběrech na kameru svěřují se svými nejbláznivějšími sny a nejtíživějšími nočními můrami a umožňují nám naplno se ponořit do psychiky poznamenané životem za mřížemi. Promyšlené záběry mají svůj vlastní rytmus i hudbu věrně korespondující s náladou jednotlivých snů, jejichž zdánlivá nesmyslnost výstižně odráží ubíjející každodennost vězeňského života.