Jen 17
Sedmnáctiletá studentka Isabelle během léta v jihofrancouzském letovisku absolvuje svou první sexuální zkušenost. Prázdninová epizoda je však jen začátkem příběhu sexuálně zvídavé dívky, která se po návratu do Paříže začne za peníze scházet s nejrůznějšími staršími muži. Ve čtyřech ročních obdobích a se čtyřmi písničkami rozehrává François Ozon dívčí verzi buñuelovské Krásky dne (Belle de jour, 1967).
Francouzský režisérský mág François Ozon se po filmech Pod pískem, 8 žen nebo Bazén znovu noří do tajemného nitra ženské duše. Protagonistkou vyprávění je sedmnáctiletá studentka Isabelle, která během léta v jihofrancouzském letovisku absolvuje svou první sexuální zkušenost. Prázdninová epizoda je však jen začátkem příběhu sexuálně zvídavé dívky, která se po návratu do Paříže začne za peníze scházet s nejrůznějšími staršími muži. Matka a otčím dávají Isabelle naprostou svobodu a netuší nic o jejích tajných aktivitách. Vše se ale změní v okamžiku, kdy jeden z dívčiných klientů zemře v posteli a do věci se vloží policie a psycholog… Ve čtyřech ročních obdobích a se čtyřmi písničkami rozehrává François Ozon dívčí verzi Buñuelovy Krásky dne (Belle de jour, 1967). Ideální představitelku hlavní role našel režisér v Marine Vacthové.