Cizí oběd
Máte po krk depresivních sociálních dramat? Pak si nenechte ujít vtipnou, elegantní a pozitivně laděnou romanci, zasazenou do současné Bombaje. Správnými ingrediencemi „ochucený" příběh zatoulaných obědových kastrůlků, které zařídí milostné vzplanutí mezi půvabnou Ilou a stárnoucím Saajanem, jako by vypadl z psacího stroje scenáristů z éry klasického Hollywoodu.