Beach Boy
Dánský tvůrce Emil Langballe zaznamenává průběh zdánlivě romantického vztahu keňského mladíka Jumy s padesátiletou obtloustlou Britkou nabízí autentickou verzi snímku Ulricha Seidla Ráj: Láska, přibližující podobu ženské sexuální turistiky v Keni, plnou falešné romantiky a milosrdných lží.
Podobně jako většina mladých Keňanů i Juma sní o lepším životě v cizině. Jeho přítelkyně odjela za prací do Kataru a on se tak mohl naplno vrhnout do práce „společníka" starších Evropanek, které v místních hotelových resortech tráví dovolenou. Dánský režisér Emil Langballe podrobně zaznamenává průběh na první pohled romantického vztahu Jumy s padesátiletou obtloustlou Britkou a nabízí autentickou verzi loni ve Varech uvedeného snímku Ulricha Seidla Ráj: Láska, přibližujícího podobu tamní ženské sexuální turistiky plnou falešné romantiky.