The Manor
Subjektivní pohled do extravagantního způsobu života své kanadské židovské rodiny, která provozuje striptýzový bar a která má k ideálu rodinné pohody hodně daleko, přesto však obdivuhodně drží pospolu, natáčel Shawney Cohen v průběhu tří let.
Šestatřicetiletý Shawney Cohen se touží stát filmařem, stále však pracuje ve striptýzovém baru, který již třetí dekádu provozuje jeho otec. Pracuje zde také Shawneyho bratr, který si mezi striptérkami našel i přítelkyni. Ta ale není židovského původu, což lehce despotického otce moc netěší. Ještě větší starosti mu ale dělá jeho enormní nadváha, kvůli které se rozhodne pro operaci žaludku. Další vrásky mu přidělává předávkování jeho dlouholeté zaměstnankyně Susan, výbuch auta jednoho z klientů strip-baru, opětovný pobyt v kriminále asistenta Bobbyho a v neposlední řadě přehnaná starostlivost jeho anorektické manželky. Intimně laděný pohled do extravagantního způsobu života kanadské židovské rodiny, která má k ideálu rodinné pohody hodně daleko, ale přesto drží obdivuhodně pospolu, natáčel Shawney Cohen v průběhu tří let. Velmi osobní a s úsměvným nadhledem sestavený snímek bude uveden v mezinárodní premiéře.