Na zpustošeném stadionu v Kirkúku přebývají rodiny uprchlíků. Činorodý a zamilovaný Asu se rozhodne povzbudit své blízké a uspořádat mezinárodní fotbalový turnaj. Na hřišti sviští vítr, pobíhá kůň, na nebi krouží vrtulník, občas se ozve exploze… Může sportovní duch překonat smutek a následky války?
Na zpustošeném fotbalovém stadionu v městě Kirkúku žije v improvizovaných podmínkách na tři sta rodin uprchlíků, kteří se po porážce Saddáma Husajna vrátili do vlasti, kde však během války pozbyli svá přístřeší. Místní orgány si přejí prostor vyklidit. Činorodý Asu chce potěšit svého depresivního bratra, kterému mina utrhla nohu, a sblížit se s půvabnou sousedkou Hilin. Rozhodne se uspořádat fotbalový turnaj, kde by se utkali příslušníci místních národů: Kurdové, Arabové, Turci a Asyřané. Dokonce se mu podaří získat podporu televizní stanice. Na hřišti sviští vítr, běží kůň, nad stadionem krouží vrtulník, v okolí se občas ozve exploze… Mohou sportovní duch a vůle k přátelství překonat smutek a následky války? Stadion s uprchlíky v Kirkúku opravdu existoval. Film získal New Currents Award a Cenu FIPRESCI na 14. MFF v Pusanu.