Sophia a Richie
Uprostřed pokusu o sebevraždu zavolá Richiemu sestra a požádá ho, jestli by na pár hodin nemohl pohlídat svou neteř Sophii. Richie se rozhodne změnit plány a strávit večer ve společnosti Sophie. Ta má však utkvělou představu o tom, kdo Richie je, a on musí její názor změnit, i když mu chybí společenské dovednosti. Oscar pro nejlepší krátký film 2012.