Pěna dní
Snový příběh dvou mileneckých dvojic, jednoho kuchaře a jedné kuchyňské myšky je adaptací kultovního románu francouzského spisovatele Borise Viana. Režisér Michel Gondry přistupoval k surrealistické hříčce o tragickém konci bezstarostného života pařížské intelektuálské mládeže pietně, podřídil ji však vlastnímu poetickému a hravému vidění světa. Hlavní role svěřil Romainu Durisovi a Audrey Tautouové.
Zhýčkaný bonviván Colin se zamiluje do krásné, křehké Chloé a ožení se s ní. Jejich přátelé Chick a Alise by se také chtěli vzít, jenomže mladík místo toho propadá posedlosti dílem filozofa Jeana-Sola Partra a nesmyslně utrácí za jeho knihy. Když Chloé onemocní, utratí zoufalý Colin za její léčbu celé své jmění – a dokonce začne i pracovat. Colinův kuchař Nicolas při pohledu na to všeobecné neštěstí ze dne na den zestárne snad o padesát let... Režisér Michel Gondry se vrátil ke kultovnímu románu francouzského spisovatele Borise Viana z roku 1946: k surrealistické hříčce o tragickém konci bezstarostného života pařížské intelektuálské mládeže přistupoval pietně, podřídil ji však vlastnímu poetickému a hravému vidění světa. Snový příběh dvou mileneckých dvojic, jednoho kuchaře a jedné kuchyňské myšky se tak stal dalším Gondryho originálním milostným příběhem. Hlavních rolí se ujali Romain Duris a Audrey Tautouová.