Stárnoucí bosenský rocker Toni Riff již dvacet let nenapsal jedinou píseň, utápí se v depresi a finančně ho podporuje manželka Sonia. Ta se rozhodne učinit poslední pokus k záchraně Toniho talentu i jejich manželství. Trefná tragikomedie Miroslava Mandiće se s potřebným nadhledem dotýká následků války v bývalé Jugoslávii.
Toni Riff je stárnoucí, kdysi populární bosenský rocker, který během války odešel do Slovinska a posléze se tam oženil se svou fanynkou Soniou. Toni, paralyzovaný depresí, již dvacet let nenapsal jedinou píseň, a o obživu se tak stará Sonia, která k manželově nelibosti provozuje placený sex po telefonu. Když jeden z jejích klientů a zároveň Toniho velký fanoušek navrhne uspořádat ve svém přímořském hotelu Adria koncert, na němž by bývalá rocková hvězda vystoupila, Sonia to vidí jako příležitost, jak manžela konečně vytáhnout z deprese... Trefná tragikomedie Miroslava Mandiće se s potřebným nadhledem dotýká následků války v bývalé Jugoslávii. Na rozdíl od množství filmů, které během posledních dvou dekád zhusta líčily nejrůznější válečná zvěrstva, se režisér Mandić podle svých slov rozhodl věnovat ve svém filmu lidem, jejichž osudy válka ovlivnila jiným způsobem; lidem, kteří se v důsledku války vzdali jakékoli tvůrčí činnosti, ztratili veškeré iluze i ambice.