Až na Měsíc
Na 8mm film natočený snímek portrétuje Rasmuse Quaada, talentovaného dánského závodníka, bojujícího o pevné místo ve světě profesionální cyklistiky. Strhující a zároveň neobyčejně poetický film nahlíží nitro hloubavého mladíka, který musí překonat především překážky ležící v jeho vlastní mysli.
Celovečerní debut Daniela Dencika sleduje dospívání mladého dánského cyklisty v profesionálního sportovce. Talentovaný Rasmus Quaade se právě chystá na mistrovství světa závodníků do 23 let. Cyklistika na vyšší úrovni jej však překvapuje svou rychlostí a tvrdostí – od závodníků vyžaduje maximální cílevědomost, spořádanost v osobním životě a píli v tréninku. Kdo se nedokáže nemilosrdnému tempu přizpůsobit, končí mimo stupně vítězů. A zdá se, že inteligentní a hloubavý Rasmus není dostatečného fyzického a mentálního nasazení schopen. Až na Měsíc není pouze strhujícím sportovním dramatem. Volba zrnitého 8mm filmového materiálu stejně jako ryze osobní komentář samotného Rasmuse proměňují Dencikův dokument ve vzácně sugestivní ponor do nitra osamělého šampiona. Snímek je zároveň ojedinělým vhledem do nesmlouvavého světa vrcholové cyklistiky, v němž mohou přežít jen ti, kteří překonají překážky ležící v jejich vlastní mysli.