Světový champion
Jako většina Hitchcockových němých filmů není ani Světový champion thriller. Příběh milostného trojúhelníku ženy a dvou profesionálních boxerů, z nichž jeden je hrdinčiným snoubencem, je pojednán v poloze ironického melodramatu. Promyšlená práce se symboly a v britské kinematografii odvážné využití postupů evropské filmové avantgardy dvacátých let fascinují dodnes. Snímek živě doprovodí specialista na hudbu k němým filmům Neil Brand.