Chcete-li sestavit vrtulník
Oliverio bydlí v domě, ve kterém se usadili přistěhovalci z mexického venkova. Ti musí bez ustání pracovat, aby zajistili základní služby, které v příbytku chybí. Oliveriovi je ale teprve sedmnáct let. Čas tak tráví především u videoher, i když elektřiny je nedostatek a její přísun je nestabilní.