Oni
Série minigrotesek natočených ve virtuálním prostředí za pomoci herců, kteří jsou výsledkem umělé evoluce. Hommage Karlu Simsovi a jeho dílu, které vznikalo v devadesátých letech minulého století.
Film ukazující interagující bytosti, které jsou výsledkem umělé evoluce. Hlavní zájem se zaměřuje na percepci výsledku – uvidíme, co se děje mezi těmito bytostmi? Jsou zde nějaké vztahy, emoce, záměry? Tvary a barvy jsou omezeny na minimum, zbývá pouze animace, která je díky svému náhodnému původu něco jako Rorschachův test v pohybu. Animace byla inspirována dílem Karla Simse, vědce a umělce, který jako první pracoval s evolučními procesy a fyzikální simulací virtuálních bytostí. Vizuální stránka projektu je velmi podobná jeho původním snímkům, film může být vnímán též jako pocta jeho průkopnické práci.