Vepsáno inkoustem
Hrdina krátkého dokumentu vpisuje svůj život inkoustem přímo do své kůže. Tetování pokrývá většinu jeho těla, což je důkazem, že příběhů za svůj život zažil dost. Sledujeme ho v situaci, kdy se po letech snaží spojit s rodinou a napravit zničené vztahy se sestrou a bratrem.