Arbitr
John je ambiciózní mladý vědec, úspěšný ve svém oboru. Přesto se rozhodne vzít si delší volno, aby uskutečnil svůj pečlivě připravovaný plán... Suverénně zrežírovaný provokativní snímek mladé estonské režisérky klade řadu zneklidňujících otázek, jejichž zodpovězení však nechává autorka na divákovi.
John je ambiciózní mladý vědec. Působí na Cambridgeské univerzitě a je úspěšný ve svém oboru. Po zlomu v osobním životě se rozhodne vzít si delší volno, aby uskutečnil svůj pečlivě připravovaný plán, který má podle něj udělat ze světa lepší místo k životu... Po mezinárodně úspěšném debutu Magnus se Kadri Kõusaarová vrací na plátna s koprodukčním, anglicky mluveným snímkem, k němuž si sama napsala scénář. Důmyslně budovanou hutnou atmosféru vizuálně strhujícího snímku podporuje zneklidňující hudební složka. Suverénně zrežírovaný provokativní snímek talentované estonské režisérky klade řadu znepokojujících otázek, jejichž zodpovězení však nechává autorka na divákovi. Svůj umělecký záměr komentuje slovy: „O co mi šlo? Provokovat? Varovat? Mystifikovat? Všechno dohromady..."