Futurologický kongres
Robin Wrightová hraje samu sebe, herečku, jejíž kariéra je krátce za vrcholem a která od studia Miramount dostává poslední šanci – tou je prodat vlastní pocity, vzpomínky a gesta, zkrátka digitálně vytvořit její alter ego. Nejnovější snímek osobitého režiséra zve diváka na vizuálně omračující jízdu, ve které se ztrácí hranice mezi fantazií, realitou a snem. Film Futurologický kongres byl uveden na letošním MFF v Cannes.
Robin Wrightová hraje Robin Wrightovou, herečku, jejíž kariéra je krátce za vrcholem. Od velkostudia Miramount dostává poslední šanci, jak se udržet v kurzu, a „nabídku, která se neodmítá". Ta zní: prodat vlastní pocity, emoce, vzpomínky, každé pnutí tváře, zkrátka svou filmovou identitu. Bude číselně naskenována, čímž se vytvoří její digitální alter ego, které bude Miramount dle vlastního uvážení obsazovat do filmových projektů, i těch nejkomerčnějších, které v minulosti herečka odmítala. Odměnou jí bude nejen velkorysé finanční ohodnocení obchodu s duší, ale také bonus v podobě věčného mládí ve snímcích, které digitální alter ego natočí. Po čase se skutečná Robin objevuje coby čestný host na kongresu Miramount-Nagasaki ve světě zcela transformovaném a fantazijním. Nejnovější snímek osobitého režiséra zve diváka na vizuálně omračující jízdu, ve které se ztrácí hranice mezi fantazií, realitou a snem. Film, který je originálním zamyšlením nad budoucností světa a stříbrného plátna, byl uveden na letošním MFF v Cannes v sekci Quinzaine des réalisateurs.