Paradžanov
Originálně pojatý životopisný snímek přibližuje klíčové okamžiky v životě a tvorbě geniálního, sovětskou mocí pronásledovaného režiséra arménského původu Sergeje Paradžanova. Režisérské duo při výtvarné stylizaci snímku bohatě využívá Paradžanovův nezaměnitelný rukopis a divákům plasticky přibližuje jeho osobité vidění světa.