Příliš mladí na umírání
Muž a žena: jemu je 73, jí 72. Jednoho dne je osud svede dohromady a oni zažijí lásku na první pohled. Hlavní představitelé hrají sami sebe a film je vlastně rekonstrukcí jejich skutečného vztahu, která obsahuje také velice otevřenou scénu sexuálního aktu.
Muž a žena: jemu je 73, jí 72. Oba už dávno ztratili své životní druhy a důvěrně znají osamělost a izolaci. Jednoho dne je osud svede dohromady. Dva staří lidé, kteří byli přesvědčeni, že v jejich životě se už nikdy neobjeví vášeň, podlehnou lásce na první pohled. Žena se přistěhuje k muži a od toho dne začne pro oba nový život. Protože vědí, že jim nezbývá mnoho času a hodiny jejich života neúprosně tikají, nechtějí si nechat ujít tuhle možná poslední příležitost. Znovu dokonce objeví sex, tedy něco, na co už téměř zapomněli. Poznají, že sex je nádherná možnost, jak vyjádřit vzájemný vztah, odpuštění, obdiv a vděčnost. Film vychází ze skutečného života a jeho protagonisté tenhle příběh opravdu zažili: je vlastně rekonstrukcí jejich skutečného vztahu. Poněkud překvapivě obsahuje také velice otevřenou scénu sexuálního aktu.