Sestup z hory
Muzikanti, kteří pomohli k úspěchu filmu bratří Coenů Bratříčku, kde jsi?, na koncertním turné. Autentická americká venkovská hudba, blues, bluegrass, gospel, folk.
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Snímek bratří Coenů Bratříčku, kde jsi? měl v hudebních kruzích možná větší ohlas než ve filmových. Americká venkovská hudba z počátku století, která film doprovází, zaznamenala zásadní úspěch i při výročních cenách Grammy, kde se s pěti oceněními (!) stala objevem roku 2001. Na film navázalo koncertní turné, na němž se živě představili muzikanti kolem coenovského filmu, pozoruhodní interpreti blues, country, gospelu či "old-timey music", jak se říká americké dřevní hudbě. Klasik hudebního dokumentu D. A. Pennebaker zachytil přímo na koncertě hvězdnou hodinu autentických muzikantských rodin, zkušených veteránů spirituálu i nové generace, která bluegrass či písničkářství promýšlí po svém. Českému posluchači, zvyklému na stylizovanou až teatrální country, se nabízí překvapivý pohled na civilní, neokázalé osobnosti. Ve filmu se objeví i bratři Coenové a herečka Holly Hunterová.