Remake
Novináře Ahmeda Karagu zaskočila 2. světová válka. Prožil ji v koncentračním táboře. O půl století později stejně tragické válečné zkušenosti získává i jeho syn Tarik. Vše se opakuje, jen Sarajevo má trochu jinou tvář a jiná je i záminka tragédie.
Tarik je mladý začínající autor ze Sarajeva. Ještě před vypuknutím válečného konfliktu v bývalé Jugoslávii poslal svůj scénář do literární soutěže ve Francii. Zachytil v něm autentický příběh svého otce, novináře Ahmeda Karagy, který byl zaskočen 2. světovou válkou stejně, jako pak jeho syn Tarik válkou v 90. letech minulého století. Ahmed skončil v koncentračním táboře, ale podařilo se mu přežít. Po padesáti letech se drama otce téměř doslovně opakuje v osudu syna. Jen doba a záminky nového utrpení se změnily. Tarik je v rodném Sarajevu zajat srbskou armádou a strádá v krutých podmínkách pracovního tábora, který si v ničem nezadá s koncentračním táborem. Po nezdařeném útěku mu francouzský producent zařídí výměnu za jiného zajatce a umožní cestu do Paříže. Právě tady, kde jen málokdo ví, jak velká tragédie postihla Bosnu, Tarik potkává jednoho ze svých trýznitelů. I jemu se podařilo zachránit před krvavou bratrovražednou válkou. Pro oba ve městě nad Seinou ale není místo… Scénář filmu , který napsal Zlatko Topčić, má silný autobiografický základ.