Jihovýchod
Boga je mladý muž, který žije na nekonečných březích řeky Paraná. Když jeho otec nečekaně zemře, vydá se se svou lodí pryč, po řece, bez toho, aby měl nějaký cíl. Na své cestě se setká s mužem, jenž byl postřelen a žádá Bogu, aby odnesl nějaké peníze ženě jménem La Estela. To spustí lavinu násilných událostí...