Chtíč
Mladičká Sandrine se pod vedením zkušenější kamarádky Nathalie mění v cynickou svůdkyni, která se prostřednictvím svých půvabů rychle posunuje na společenském žebříčku. Cynické sexuální manipulátorky však narazí, když se pro své cíle rozhodnou využít libertinského Christopha.
Plachou servírku Sandrine před dotěrností chrání barový pult. Obdivuje krásnou Nathalii, která hostům nočního podniku bez rozpaků předvádí erotická taneční čísla. Když se ovšem jednoho dne Nathalie barmanky zastane, jsou obě vyhozeny. Sandrine přijme nabídku bydlet u nové kamarádky a s chutí akceptuje i návrh, že ji Nathalie zasvětí do tajemství svádění mužů. Nejdříve posílí své ženské sebevědomí: učí se milovat své tělo a upoutat každého muže, jenž ji zaujme. Díky novým dovednostem získá místo v prestižní firmě, svede šéfa a začne upevňovat svůj vliv. Postarší seladon je však jen prvním z mužů, které si s pomocí Nathalie vytypovala, aby se z ponižovaného outsidera vyšvihla na vyšší, slunnější příčku společenského žebříčku. Sandrine a Nathalie však narazí, když se rozhodnou svést syna šéfa firmy – libertinského Christopha. Ten ovládá sexuální praktiky vedoucí k dosažení větší moci lépe než ony: rozdělí přítelkyně a zneužije Sandrine k vlastním zištným cílům. Může Nathaliina touha po pomstě způsobit něco jiného než tragédii?