Zase ten svět
Maria, Eleni, Giorgos a Yannis vyrůstali do patnácti let v dětském domově. Teď se spolu s vrstevnicí Annou vydávají hledat hrob Eleniny matky. Několik podivných setkání je však nasměruje za hranice skutečnosti. Třetí celovečerní film řeckého filmového a divadelního režiséra Nikose Corniliose.
Dva kamarádi z dětského domova, Yannis a Giorgos, se živí rozvážením pizzy a jsou zamilovaní do dívky Marie, která vyrostla ve stejném ústavu. Maria má spolubydlící Eleni, jež se rozhodla za každou cenu najít hrob své matky. Všichni čtyři se seznámí se stejně starou dívkou Annou a pod vlivem magické atmosféry jednoho večera se rozhodnou, že pojedou s Eleni. Na čtyřech mopedech pak spolu s ní hledají hřbitov, kde by mohla být matka pochována. Mladé ztracence objevující svět však čeká řada podivných setkání i nezvyklých situací a událostí, při nichž si ujasňují svůj vztah k životu a ke smrti. Ne všechno se však odehrává ve skutečnosti... Třetí celovečerní snímek řeckého filmového a divadelního režiséra Nikose Korniliose působivě kombinuje realistické snímání se symbolickými motivy a fantaskní nadsázkou, která však vychází najevo jen postupně.