Pronájem
Touha po úspěchu a hledání výhodného místa v nových společenských podmínkách se pro hrdinku změní v nelehkou životní zkoušku. Výměnou za dosavadní iluze získává však něco mnohem cennějšího - poznání, že ať jsme kdokoliv a kdekoliv, jediným bohatstvím je naše svobodná volba.