Americká zbraň
Zoufalý otec (James Coburn) se rozhodne najít majitele zbraně, která zabila jeho dceru. Vydá se na cestu napříč Amerikou, která ho zavede od legálních obchodů přes černý trh až do světa zastaváren a nočních klubů v Las Vegas. Film zkoumá fascinaci Američanů střelnými zbraněmi.
Penny Tillmanová přijede na Vánoce domů do Vermontu, za rodiči Martinem a Annou. Jediná kulka z pistole však promění společnou radost v tragédii. Zničený Martin se zcela uzavře do sebe. Nakonec se však rozhodne konat. Na základě čísla zbraně, která Penny zabila, se vydá na smutnou cestu. Začne ve zbrojovce, kde byla pistole vyrobena, a postupuje od majitele k majiteli. Cestou napříč celou Amerikou se dostane od legálních obchodů se zbraněmi až na černý trh. Když ho jeho hledání zavede do světa zastaváren a nočních klubů v Las Vegas, setká se Martin s posledním majitelem pistole. Zároveň se musí vyrovnat s bolestivou pravdou o tom, jak jeho dcera zemřela. Podobně jako Michael Moore ve svém proslulém dokumentu Bowling for Columbine také Alan Jacobs zkoumá v Americké zbrani americkou fascinaci zbraněmi - pouze na osobnější, individuálnější úrovni.