Zrození golema
Starozákonní a kabalistické motivy doprovázené poutavými vizuálními předěly tvoří pozoruhodnou výpověď o stvoření celého světa. V jedné z rolí se představí také Annie Lennoxová z hudební skupiny Eurythmics.