Bezúhonný bankovní úředník Mahowny má nekontrolovatelný sklon k hráčství. Jeho pozice je natolik pevná, že se lehce dostává k penězům banky, což mu umožní zcela plně se oddat své vášni. Zpočátku mu vše vychází. Strhující snímek natočený podle skutečné události je hereckým koncertem Philipa Seymura Hoffmana a Minnie Driverové.
Skromný a bezúhonný bankovní úředník Dan Mahowny má nekontrolovatelný a devastující sklon k hráčství. Jeho pozice v bance je natolik pevná, že se poměrně lehce dostává k jejím penězům. Vymýšlí si fiktivní klientelu, falšuje příkazy pro své klienty a jejich jménem vybírá peníze. To mu umožní zcela plně se oddat své vášni. Mahownymu nejde o bohatství, nehraje pro peníze – i když vyhrává, nenechává si žádné peníze stranou –, jde mu pouze o vzrušení, které při hře zažívá. Zpočátku se mu vše daří, nikdo nemá podezření, v kasinu se stane váženým hostem kvůli výši peněz, které do hry vkládá. Mahownyho konstantně neměnná tvář a chování dlouhou dobu mate všechny okolo, kromě jeho přítelkyně Belindy, která začne bojovat o záchranu jejich vztahu. Strhující snímek, natočený podle skutečné události, je hereckým koncertem Philipa Seymura Hoffmana a Minnie Driverové. Režisér Kwietniowsky skvěle vystihl postupující patologičnost Mahownyho hráčství i zářivou a vzrušující atmosféru kasina.