Marion Bridge
Tři sestry pojí velké nevyřčené tajemství. Po letech odloučení se trojice žen opět schází, aby společně čelila démonům z minulosti. Krásná Agnes, upjatá Theresa i introvertní Louise dostaly druhou šanci napravit vše, co dosud pokazily. Jsou toho ale ještě schopny?
Půvabnou Agnes zastihla v Torontu zdrcující zpráva - její matka Rose je těžce nemocná. Agnes se proto vydává do rodného městečka Sydney. Zde se setkává se starší sestrou Theresou, nesnášenlivou bigotní katoličkou, kterou kvůli mladší ženě opustil manžel. Je tu i sestra Louise, uzavřená ve vlastním světě, v němž neexistují emoce, jen jednotlivé televizní kanály, mezi nimiž během sledování přepíná. Agnesin návrat domů probudí mnoho zapomenutých démonů minulosti. Proč Agnes jezdí do nedaleké vesnice, kde žije patnáctiletá Joanie? Co mladou ženu k dívce tolik přitahuje? A kam vlastně zmizel otec sester? Matčin stav se neustále zhoršuje a tři ženy vědí, že čas jejich společného bytí se velmi rychle krátí. A přesto je tolik odpovědí, které dosud zůstaly nevyřčeny. Je otázka, mají-li do tak dlouho uměle vytvářeného ticha vůbec zaznít.