Tři chlapci z krymského pobřeží sní o obleku od Gucciho a vynaloží mnoho vynalézavosti a sil, aby ho získali. Žádnému však nepřinese štěstí a úspěch - ani v lásce, ani ve zlepšení jejich sociální situace. S vytouženým oblekem naopak prožijí hodně zklamání a bolesti.