Balzamovač
Temné drama o nenaplněných snech, odmítané lásce a potlačovaných touhách uvnitř podivného milostného trojúhelníku, tvořeného balzamovačem trpasličího vzrůstu Peppinem, krásným mladíkem Valeriem a lehkovážnou Deborah.
Příliš malý muž středních let, příliš vysoký mladík a tajemná dívka tvoří podivnou trojici znepokojivého italského filmu Balzamovač. Stárnoucí vycpavač zvířat Peppino jednoho dne potká dvacetiletého číšníka Valeria a nabídne mu místo asistenta ve svém ateliéru. Mezi oběma muži vznikne zvláštní vztah, založený z jedné strany na naivním obdivu k Peppinovu světáckému vystupování a ze strany druhé na bolestně pociťované absenci lásky. Valerio je svým chlebodárcem rozmazlován a hýčkán až do okamžiku, kdy mezi přátele vstoupí Deborah a oblouzněného mladíka si zcela získá. Zoufalý Peppino, jemuž se vzdaluje objekt jeho lásky, odmítá přijmout stav věcí odsuzující jej k návratu do samoty. Snímek vybraný do prestižní sekce Quinzaine des Réalisateurs loňského ročníku canneského festivalu uchvacuje sugestivním zachycením zneklidňující atmosféry plné potlačovaných citů a nenávisti obklopující tři osamělce. Strhující Ernesto Mahieux v roli Peppina získal na vyhlašování italských národních filmových cen Davida za nejlepší herecký výkon ve vedlejší roli.